birde bilmeyenler için nasıl kullanıldığına dair fikir sahibi olabilmeniz için bu ufak yazıyı alıntı yaptım
1-ARNOR IRKINI AÇMAK
-----------------------------------------------------------------
Alıntı:
Arkadaşlar Arnor ırkı oyuna nasıl faaliyet geçiyor onu anlatcam.final big olması lazım siteye nasıl link koyulcağını bilmediğim için final big'in linkini koyamıycam C

rogram files-Electironik Ars-the lord of
the rings,the rise of the witch king-İni.big-Sol kısımdan en aşağılara doğru geliyoruz.Playertemplate.ini diye dosya var ona tıklıyoruz.Sağ tarafta ırklar var biz en aşağı yine iniyoruz orda Playableside yazıyor oranın yabıbda no yazar biz onu yes yaparak arnor ırkı geiyor.Not:Her ihtimale karşı ini.big'in orjinal yedeğini alın
Arnor ırkına Gelen birimler;
Dunedian Soldier
Arnor Tower Guarts
Arnor Archers
Ithilen Rangers
Arnor Knights
Trebuchet
Arnor Hero;
Arveleg
Damrod
Arvedui
argeleb
Arnora Yardıma Gelen Elf birimleri;
Train Mithlond Sentries
Train Lindon Warriors
Train Rivendell Lancers
------------------------------------------------
2-Aragorna Anduril ve Saurona tek yüzüğü vermek..
Alıntı:
Anduril:
Öncelikle experiencelevels.ini ye girin orda ctrl+f yapıp aragornlevel1 diye aratın orda aragornun levelleri sırasıyla çıkacaktır orda istediğiniz herhangi bir levelin Upgrades bölümüne gelin ve Upgrade_Anduril yazın ve işte aragorn tam o levele gelince kılıç elinde parlıyacak ve damagesi yükselecektir..(Not:Upgrades yoksa kendiniz Rank bölümünün altına başka bi levelden kopyalayıp yapıştırın.)
Tek Yüzük:
Öncelikle ini.big dosyasını açın ve aşağılara doğru gelin orda datainiobjectevilfactionunitsmordorsauron.ini yi bulun.
Açılan yerde böyle bir yazı olacaktır en üstte,burdaki particle yazısınız hemen önündeki '';'' işaretini silin ve oyuna girdiğinizde sauronun parmağında sapsarı yüzüğü görüceksiniz
DefaultModelConditionState
Model = MUSauron_SKN
;ParticleSysBone = WEAPON SaronRingSpark FollowBone:Yes
End
--------------------------------------------------
3-Farmların yüzdelik alanlarını azaltma..
Alıntı:
INI dosyasından gamedata.iniyi bulun ve ctrl+f yazıp GONDOR_FARM_MONEY_TIME diye aratın çıkan yazılar şöyle olucaktır.
#define GONDOR_FARM_BUILDCOST 300
#define GONDOR_FARM_BUILDTIME 15
bunların 3-4 satır aşağısındaki GONDOR_FARM_MONEY_RANGE'nin karşısında yazan 300 sayısını istediğiniz bir rakam yapabilirsiniz(Örnek:150) ve bunu yaptıktan sonra oyuna girdiğinizde daha dar bir alana %80 vb. farm kurabileceksiniz..
(Not:Bu yüzdelik azaltma alanı bütün para veren binalarda geçerlidir örnek:Mallorn Tree.)
-----------------------------------------------------------------
4-Heroların Attack ve canlarını yükseltme..
Alıntı:
Öncelikle gamedata.ini ye girin ve aşağıdan herolara gelin diyelim aragornun daha çok damage vurmasını yapmak ve canını yükseltmek istiyorsunuz..Burdaki Healthı 2400 değilde 15000 yaparsak sauron gibi güçlü olur ve damageyide #define ARAGORN_DAMAGE tuşundan ayarlayabilirsiniz..
#define ARAGORN_BUILDCOST 2500
#define ARAGORN_BUILDTIME 30
#define ARAGORN_HEALTH 2400
#define ARAGORN_PREATTACKDELAY 450
#define ARAGORN_DELAYBETWEENSHOTS 450
#define ARAGORN_FIRINGDURATION 700 ; 600
#define ARAGORN_DAMAGE 290
------------------------------------------------------------------------
5-Herolara Yeni Skill eklemek resimli anlatım..
Alıntı:
Herolara Skill eklemek..
------------------------------------------------------------------------
6-İstediğiniz bir heroya alevli kılıç vermek..
Alıntı:
Bunu istediğiniz heronun inisindeki model stateslerin oraya..
(NOT:Bu isildur için örnektir eğer haldir için veya başka hero için yazmak istiyorsanız modellerin ordan skinini bulun. örnek:GUIsildur_SKN)
ModelConditionState = USER_3
Model = GUIsildur_SKN
ParticleSysBone = B_SWORDBONE FireSword FollowBone:Yes
End
Bunu fxparticlesystem.ini ye..
FXParticleSystem FireSword
System
Priority = ALWAYS_RENDER
ParticleName = EXSplatHaze.tga
Lifetime = 10 10
SortLevel = 1
Size = 0 15
BurstCount = 4 6
InitialDelay = 5 5
IsParticleUpTowardsEmitter = Yes
End
Color = DefaultColor
Color2 = R:185 G:106 B:40 5
Color3 = R:40 G:106 B:185 20
End
Update = DefaultUpdate
SizeRate = -0.25 -0.25
SizeRateDamping = 1 1
AngleZ = -7 7
AngularDamping = 1 1
End
Physics = DefaultPhysics
VelocityDamping = 1 1
End
EmissionVelocity = OrthoEmissionVelocity
End
EmissionVolume = LineEmissionVolume
EndPoint = X:0 Y:0 Z:15
End
Draw = DefaultDraw
End
End
ALINTIDIR